27.1.69
פשוט, תענוג הוא לקרוא מה מדאיג את האמריקנים בימים נוראים אלה. כותב ה"טיים", מיום השישי האחרון: "היא בלונדית נאה, הנראית צעירה בהרבה מחמישים ושש שנותיה, יש לה גזרה נאה והרגליים היפות ביותר מכל הנשים בחיי הציבור היום..." – הכוונה לפט, הגברת ריצ'רד ניכסון, הלא היא הגברת הראשונה של ארה"ב.

דברים אלה מצטט ה"טיים" מתוך "וומנס וויר דיילי" – שהרחיק לכת וקונן על טעמה האופנתי הצולע של רעיית הנשיא והציע לה גרדרובה חדשה ושונה אשר תהלום אישיות רמת מעלה כמותה ולא תבייש את ארצות-הברית. לא התעצל ה"טיים" ופנה לארבעה מתכנני אופנה נודעים – והרי כאן מובאות הצעותיהם:

ביל בלאס מציע להלבישה ב"סגנון רוסי", ליתר דיוק, ב"השראה רוסית" או אדוארדית. ואגב כך הוא מצטער צער רב שרעיית הנשיא משתמשת בשפתון אדום-רעשני מבחיל, ההורג את גון פניה; ואינה משתמשת באיפור עיניים ובמכחול המבורך – ומשום כך היא נראית דהויה (אם להשתמש בלשון עדינה...).

ג'יאופרי בני מוצא את הגברת ניכסון "מאוד מושכת מבחינה פיסית", אבל אינה שמה לב להופעתה החיצונית. כנראה, משום שהיא רוצה להזדהות עם הבוחרים. וחבל – סבור האופנאי – כי הבוחר רוצה להביט אל הנבחר, מלמטה למעלה, ולא להיפך... הוא מציע תסרוקת קפדנית וגישה חייטית לבגדיה. אלה יגבירו את אישיותה... סבור האופנאי.

מגדיל להעז דה-לה-רנטה המציע להלביש את רעיית הנשיא של הגדולה בארצות תבל, ב...מכנסיים. הוא סבור שבשל "ענוותנותה וביישנותה הטבעית, מאדאם ניכסון בת החמישים ושש, טרם התחילה לפרוח...." הוא רוצה לראות אותה בעיני רוחו כ"ליידי-לייק" ונאורה, מעלות שתוכל לטפח על ידי אופנת לבוש יותר נשיית ורכה. חליפת מכנסי הקרפ, עם חולצה ששוליה זהב – יעשו זאת.

הנועז מכולם בביקורת שלו הוא דונלד ברוקס. "אולי עכשיו, משהגיעה – תוכל להפסיק להתייחס לעצמה כלאמריקנית ממוצעת, וליצור סגנון משלה. המעילים הקטנים הוורודים אינם בשבילה, וגם לא כל מיני סלסולים. היא זקוקה לשיפוץ כללי ויסודי. ברוקס מציע להתחיל בסגנון לבוש החלטי, חזק וקובע – כמו חצאית אדומה-על-וורוד מקרפ, חולצת משי סטין, וחזיית קטיפה. היה רוצה לראות את הגברת מן הבית הלבן בהרבה תכשיטים, כולל כל אותן שרשראות עם צלבים וקמעות, כמו ההיפיס...

תארו לעצמכם לוא העז עתון שלנו, להציע הצעות מעין אלו לרעיית הנשיא שלנו...